1 vecka kvar

Om 1 vecka är min mammaledighet slut. Tänk att tiden gått så fort. Varit hemma i 13 månader med min lilla älskling. Ska besöka dagis på fredag och diskutera och kolla så alla tider stämmer. Ett jäkla meck. Som tur är så kommer hon bara vara på dagis 3 dagar i veckan. Har tur att båda jag och mannen jobbar som vi gör, det sämsta är ju att vi även jobbar kvällar, men det har vi löst kanon tycker jag. Ska försöka så gott jag kan att vara kvar i det ljuva mammalivet när jag är ledig och träffa alla mammao roch barn som jag lärt känna under min tid hemma.

Olivia börjar bli bättre igår åt hon soppa till kvällsmat och sen sin vällning. Imorse vällingen igen och sen gröten, så nu känns det bättre när hon äter och dricker.

Idag ska vi på möte med jobbet, skönt och vara uppdaterad om allt som händer tills man börjar jobba igen nästa fredag. Så jag slipper så som ett stort frågetecken första dagen hehe.

Kram från mig och min sessa


Kommentarer
Postat av: mamma till William

God middag..så skönt att hon mår mycket bättre..så bra att det ser ljust ut på måndag :)

Ja tiden går allt för snabbt när man ska börja jobba..har några månader tills innan jag börjar igen..mindre skoj vill inte lämna Wille på dagis men vad ska man göra..har inte så många timmar som han kommer vara där..mesta tiden kommer vara när man jobbar dag tid...men man har inget val..Ha en skön onsdag snäckan.kram kram

2011-01-12 @ 11:22:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma till William

När jag jobbar kväll så börjar jag antingen 17 eller 18 tiden o då behöver han inte vara på dagis mer änn 2 till 3timmar på dagen om det nu skulle fungera när man jobbar skift so mig..det är sånt man får ta när man får platsen....

sen när han ska vara där på morgonen till eftermiddagen är det tidigast från 7 på morgonen fram till 14-15 eller 16 tiden bryss på hur mitt chema kommer se ut när jag går ner 5 %,,Vad för skoj ska ni göra denna dag`+ kram kram

2011-01-12 @ 11:40:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Skönt att ni löser det så pass bra. Inte alltid helt lätt



2011-01-12 @ 22:09:45
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Liw

God fortsättning!



Jo det går fort nu. Skönt så kanske det blir vår fort också :-)

Nej, vi har inte tagit reda på kön den här gången heller :-)

2011-01-12 @ 22:31:42
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

Överraskning och överraskning, man har ju inte vetat tidigare när man fött barn så varför ta reda på det nu ;-)



haha, nog kan jag bli lite syrak på karln när vi inte har samma tankar, men han är på min sida när det gäller att vi inte bara bor ihop och har barn ihop, vi tycker båda att det krävs lite mer för att kalla det en kärleksrelation och inte bara en vänskapsrelation.



kram

2011-01-13 @ 20:04:20
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

MM, cougar town. vi har sett de avsnitten som finns ute och väntar nu på ny säsong :-) hur skön serie som helst ju :-)



kram

2011-01-13 @ 21:16:33
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0