Underbar höstdag

Har haft en underbar höst dag med marknad i byn. Då är där folk i lilla Tomelilla. För mig blev det nougat godis, och ett paket servetter till sessan 1 årskalas, som redan är bokade och börjat fixa inför.

Började med att Helena och hennes söta Albin kom hit, och sen gick vi ner till marknaden och möte upp Malin. Blev en fika på bullen och bönan och lunch för sessan. Så med god mat i magen på oss allihop tog vi oss bort till marknaden, var en del man kände där (inte så förvånande egentligen tomelilla är ju inte så stort). När vi var nöjda så gick vi till ica och handlade, sa hejdå till Helena o Albin och gick till dagis och hämtade Malins sötnöt Liam, fick hör att dom sett sessans papper till dagis, så vi hoppas på att hon får plats där hon med. Vill verkligen. Efter dagis blev det mellanmål hemmes hos Malin oh Liam. Så har haft en härlig dag i den underbara solen och med härliga vänner och små gangstrar.

Ska göra mig färdig för sängen, för det blir en intensiv dag imorgon med.

Massa kramar från mig och min underbara prinsessa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0