Rasande tempo

Denna veckan har gått hur fort somhelst tycker jag. Men det är skönt på ett vis, för då kmmer vi närmre jul. Förstår inte hur jag kan ha börjat längta så mycket efter julen, när jag inte vill att tiden ska gå så fort, för då blir sessan 1 mycket fortare. Lite delade tankar och viljor där.

Igår så började dagen med träning halv 7, sen blev det till att gra efterrätten till kvällen. Körde upp till däckfirman och lämande min bil så jag kunde få på mina vinterdäck, ner till byn igen, möta upp söta Malin och Liam och Johanna, en fika på bullen och bönan. Sen körde Johanna mig tillbaka till däckfirman så jag kund ehämta min bil, undertiden så var sessan hos Malin och Liam. Gick upp på en liten lekstund och sen hem och byta om för knyddegille med arbetskollegerna. Rikitgt trevligt, skrattade så jag fick ont i magen och tårarna rann. Mannen kom och hämtade sessan när han kom hem från jobbet (och det var tur), jag kom hem kl 3 inatt. Tiden går sjukt fort när man har roligt.

Idag så var mannen snäll och tog sessan kl 5 och kl 8,00 så jag fick sova till halv 10 när han skulle till jobbet. En runda på boan och köpte födelsedagspresent till mannen kusin som vi har varit på kalas hos idag, hem äta sessan och lägga henne för middagslur och själv in i duschen. Sen raka vägen till Revinge. Haft en härlig och lugn eftermiddag. Nu leker sessan på golvet, gungar på gunghästen, tar själv fart. Så härligt och se allt nytt som hon lär sig.

Nu blir det snart sängen för både sessan och mig, jag är jättetrött och ska jobba 7,30-21,15 imorgon också.

GLÖM INTE ATT VI SKA STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN 1 TIMME INATT



Dagens mammabild: klänning hm



Dagens sessa bild: klänning Name It, bolero Polarn O Pyret, strumpbyxor Bo Ohlsson

Massa godnattkramar från sessan och mig

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll gumman.Ja det ska bli skoj på tisdag...Hoppas att allt är bra med dig denna lördag kväll.Fin klänning,,,h&m är så bra för de har så fina kläder till oss mammor.Jag har helt glömt vad din sessa heter....Kram kram kram

2010-10-30 @ 20:56:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja det va en väldigt bra start på helgen! Hoppas ni har en mysig helg. kramar oss!

2010-10-30 @ 21:10:06
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Godmorgon min söta vän..Ska bli så skoj att träffas i morgon och fika med er sötisar :) Ha en skön måndag.kram kram

2010-11-01 @ 10:07:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God kväll kära du.Det är klart vi kan hoppa i morgon och boka in en annan dag..Kan höras av i veckan om ny dag i nästa vecka..Ha en skön kväll.kram kram

2010-11-01 @ 16:51:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0