Mysig torsdag

Haft en supermysig torsdag. Började dagen med en promande med Malin och hunden. Sen hem och byta om och träffa Malin igen för en fika på boan. Blev en grillmeny för min del, sessan fick smaka lite korvbröd innan hon somnade gott i vagnen. Köpte märkespennor, en farsdag present till mannen, 3 pyjamser till sessan, bild kommer när dom kommit från tvättmaskinen, blev även en ny julgransmatta.

Efter det så hem och sen iväg till Madde och Linnea med Malin och Liam på en liten fika och lämna pengar för mina tupperware grejor jag köpte i söndags.

Nu ikväll så har jag myst med sessan och lagat middag, är mycket roligare och laga mat när amn har sessan som sällskap, mannen jobbar hela helgen så honom har man inte som sällskap. Men ska förvisso iväg till en arbestkollega och jobbekompisarna imorgon kväll och sen på släkt kalas på lördag och jobb på söndag. Så hela helgen är fullbokad. Alltid kul


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll söta.Ska bli så skoj att träffas på tisdag...Ska vi träffas vid ingången ? De små kan äta sin lunch där sen kan vi ta fikan på Espresso House..Hoppas att du får en mysig helg söta du..kram kram kram

2010-10-29 @ 19:53:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Vilken fin blogg!

2010-11-01 @ 21:10:35
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0