Lördag

Och inget planerat, lite tradigt, men skönt ändå på samma gång.
Sessan sover middag, försöker få henne till att sova middag. Det är lättare när inte M är hemma. För när han är hemma så ska hon INTE sova, och det blir så drygt, för sen vid 3 är hon så trött så hon somnar och sen är det svårt och få henne och somna på kvällen.

Gjorde en rensing i min gardrob igår, så nu har jag plats till nya kläder, men det får vänta lite. Nu är det julklappar som ska köpas och presenter till sessan. 

Har gjort inbjudningar till sessans 1 årskalas för släkten, och för hennes kompisar. Så det blir intensivt i december. Men det är bara kul :)

Sessan är på bättringsvägen med sin hosta också, nu tar vi inhaleringen 2gg/dag ist för 3 och det ska vi göra i 4 veckor. Rikitgt skönt att besöket på barnmottagningen hjälpte.

 Nä, nu ska jag plocka undan lite innan mitt lilla yrväder vaknar och plockar fram allt igen

Kramar från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Hej på dig.Hoppas att ni har en skön lördag.I kväll ska vi på middag hemma hos våra vänner..God mat och massa bus med de små pojkarna,ska bli skoj.

Ha en mysig helg.kram

2010-10-16 @ 16:08:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min adress är

Calle Alcala 230

28027 Madrid



Om det skulle vara sá att en inbjudan är pá väg,

vi kommer báda vara där till ett árs kalaset;)

2010-10-21 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0