Intensiv vecka

Rikitgt tråkigt väder ute, visst vi behöver lite regn, men det är tradigt ändå.

Denna veckan har vi fullt upp, alltid kul.
Igår var vi på babymusik och körde även en rikitgt storstädning här hemma, sessan är duktig och hänger efter :)
Idag skulle en gamal klasskompis kommit med sin son och hälsat på och köpte ett babygym som sessan hade nör hon var liten, men sen lile prinsen hade haft en jobbig natt så dom var trötta, vet precis hur det var så detgjorde dom rätt i. Snart kommer min "moster" med sina bustjejer och fikar, ska köpa jultidningar av den äldsta och sen ska vi köpa en gåvagn av dom, så nu har sessan 2, ska låna en gunghäst av dom också.

Imorgon var min tanke att gå till öpethus, men har möte på jobbet, så det blir det ist. Alltid trevligt
Torsdag så ska jag på medarbetarsamtal, sen
r det marknar i byn så ska gå med en kompis och hennes son, och sen en annan som passar på när hennes lille ganster är på dagis.

På fredag är mannen ledig så då ska jag träna på morgonen, sen iväg och fixa present till min bror som fyller år på fredag, sen kalas på fredagkväll.

På lördag så ska jag och mannen till Elysse i malmö och äta, ska lämna sessan hos ett par kompisar, dom blev jättegada när jag frågade o dom ville passa sessan, har passat deras prins några gånger. Ska bli konstigt att äta utan sessan, men det behövs ibland det med, ska hämta henne sen när vi kommer hem igen.

På söndag så ska vi på tupperware party. Ska bli supertrevligt

Fullt upp, men bara kul.

Har även börjat på lite julklappar och julkort. Alla paket är planerade, bara inköp och inslag som fattas.

ÄLSKAR JULEN

Kramar från sessan och mig



Kommentarer
Postat av: Jenny

elysee e min o dannes favvo restaurang. dit åker vi alltid när vi firar våra år tillsammans

2010-10-19 @ 14:42:43
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God kväll gumman..Ja här går det undan,,snart är våra små inte så små längre..helt år snart..Man kan undra vart har hela detta år tagit vägen..Ha en skön kväll.kram kram

2010-10-19 @ 17:16:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Vad härligt med en barnfri kväll!

Kram

2010-10-19 @ 21:40:20
URL: http://Liwetochvardagen.Se
Postat av: freja

längtar oxå efter jul men inte efter kyla och snö. rent krasst skulle jag gärna ha snö på jul och nyår och sen får gärna våren kicka in..

2010-10-19 @ 22:58:13
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Godmorgon gumman..Ja det gäller att göra så mycket man kan om dagarna.Man märker att tiden springer mer i väg nu när man har en liten i hemmet än innan man hade barn.

Ha en skön onsdag.kram kram

2010-10-20 @ 09:41:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Det hade varit skoj att ta och träffas snart igen men jag har inga möjligheter att ta mig till Ystad eller Tomelilla för jag är hemma nu utan betalning fram tills w blir ett år så det gäller att hålla i pengarna och det kostar en del med buss och tåget ditt.Men om du har tid och lust att ta dig ner så träffar jag er mer än gärna igen om inte så får vi ta det efter nyår när man har lita mera att röra sig med..kram

2010-10-20 @ 11:39:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw

Jamen visst är de goda just nu. Köpte iofs några förra veckan som smakade parfym, inte min grej :-)

2010-10-20 @ 13:00:45
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0