Det var längesen

jag skrev något här, så jag ska försöka komma igång igen. Har inte känt för att blogga. Så då har jag struntat i det. Måste börja med att tacka för alla grattis på min födelsedag.

Har en halvdålig sessa hemma, var på barnmottagningen med henne igår och fick inhalera. Så nu är hon lite bättre iaf, men ska ringa direkt och komma in om det skule behövas igen. Tur man har fått bra extra hjälp till henne.

Min duktiga sessa står själv och tar lite steg själv, så jätte kul, men vill ju självklart att hon ska vänta lite också. Hon är ju min lilla älskling.

Har börjat träna spinning, rikitgt kul och grymt härligt, äntligen hittat något som passar mig.

Nä, nu blir det sängen, har sömn som jag ska försöka ta igen.

Kramar från mig och sessan

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll.Det är bra med oss alla..Med er med..Hoppas att ni har haft en skön start på veckan & allt går bra med prinsessan? Ha en skön kväll.kram kram

2010-10-13 @ 22:26:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Tack. Jodå det kommer nog gå bra, men jag är nervösare den här gången. Fatta två? Ojoj!

Vad kul att du ska blogga igen:-)

Hoppas sessans hosta blir bättre.

Kram

2010-10-19 @ 13:31:35
URL: http://Liwetochvardagen.Se
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Jo precis, vi vet ju vilket jobb det är med en, men å andra sidan, hellre nu när vi lever småbarnsliv än om fyra - fem år då man vant sig vad stort barn...



Vad kul och välkommen tillbaka :-)

Skönt att det går åt rtt håll m hostan :-)

Kram

2010-10-19 @ 13:47:43
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0