Ny vecka

Och nya tag. Igår så hade sessan sina nästkusiner på besök. Mannens kusin ska ha barn så hon kom hit och låna mina tjockis kläder och tog då systrar och systerbarn med sig. Riktigt trevligt.

när dom kört så körde vi in till Malmö och netonnet min kamera funkar inte, den hackar när man ska starta den och stänga den, hoppas den blir fixad fort, så jag kan ha den till sessan ska ha sina kalas, hem och fixa middag och sen träna. Riktiigt kul att jag hittat någon träningsform som jag gilar och är kul. Passar mig perfekt.

Nu har jag precis gjort en sats lussebullar som står på jäsning, bäst och fylla frysen till sessan kalas och till jul.

Ska plocka ner julsakerna idag också. min tanke var att vi skulle göra det nästa onsdag och sen sätta upp det onsdag o torsdag. Men det blev ändrade planer, så får ta ner det idag.

Nä, fortsätta med mina lussebullar

kram kram från sessan och mig

Kommentarer
Postat av: britta Bloggar

Åh det är så härligt att det är jul snart!

2010-11-16 @ 12:23:59
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Liw

Jag måste också göra lussekatter snart, mums!

2010-11-17 @ 11:05:57
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Mamma till William

God förmiddag min vän.Ja det ska bli skoj att träffas nästa fredag på Ikea och sen en fika på Ilva. Klart en fika på Ikea kan också gå bra för de har goda kakor men inget gott kaffe,,hihi..men vi ser vad som faller oss i smaken på fredag :)

Har gjort en lista på vad som ska köpas hem från Ikea,annrs glömmer man bara det igen och kommer på det när man är på väg hem.Ha en skön dag söta.krma kram

2010-11-17 @ 11:08:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0