Mysdag

Haft en härlig mysdag med Olivia idag. Riktigt härligt. Snön har vräkt ner och blåsten har varit hemsk. Men med en liten goding här hemma som charmar en så gör det inget.

I lördags var planen att vi skulle på gåsamiddag hos svärfar och "svärmor" men med tanke på all snö så blev vi hemma. Vi tog en runda till boan och köpte skor till Olivia och ny mössa till mig. Givetvis tog vi den älskade pulkan dit. Olivia satt och pratade hela vägen dit och hem. På kvällen var vi hos Malin, Jimmy och Liam. Dom 2 leker jättefint, men bråkar också ibland som dom vore syskon hihi.

Igår så var vi på julskyltning i Ystad med Johanna, rikitgt mysigt. Vi avslutade det hela med middag på Hamngatan tog en fläsfilé på planka. Jättegott.


Nu ska jag kolla på Rolandz

Kram från mig och min sovande sessa

 


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Godmorgon min vän.

Så fint huset blev,,är smått sugen att göra ett med,,är det svårt att få i hop det eller?

Vad för skoj ska ni göra denna dag då? Här blir det tvätta o sen en promenad.Ha en skön tisdag med din sötnos.kram kram

2010-11-30 @ 10:07:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God kväll min vän.

Hoppas att maten smakar gott i kväll.kram kram

2010-11-30 @ 17:42:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0