Maginfluensa

Har åkt på en lidndrig form av maginfluensa här hemma. Sessan sov oroligt hela natten och kl 4 så hände det som jag trodde skulle hända mig. Hon kräker, tak o lov så blir hon mindre orolig. Hostar till rikitgt vid 6 tiden, trodde det skulle komma mer då, men det gjorde det inte. Sen sov hon gott halv 8. Så dagen idag har bestått av lugn och ro. Har väntat på att jag ska åka på det men, ännu så har jag sluppit, hoppas jag gör det också. Skulle jobbat nu ikväll, men det fick jag hoppa över, så nu sitter man här hemma och har inget hemma för en mysig lördagkväll, men det går ändå.

Massa kramar på er

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Godmorgon gumman..Oj inget skoj att vara dålig..Hoppas att hon kryar på sig.Ha en skön måndag..kram kram

2010-11-08 @ 09:36:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma

joda , de e bra. förutom att ja mår lite kass o b har ögoninflammation.



beklagar de med hästen . när blir olivia 1?

2010-11-09 @ 17:54:29
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0