En onsdag med fullt upp

Haft en trevlig onsdag med mannen, arbetskollegerna och Malin, Liam och Jimmy.

Mannen började jobba vid 15 idag så vi hade förmiddagen för oss själva. Blev en massa bus och mys hela familjen.

Under eftermiddagen så var jag och sessan på jobbet och hade möte och träffa arbetskollegerna. Pratade lite om vad vi ska göra för jul-kul men kom aldrig fram till något, får ta och bestämma oss, för tiden går fort.

Efter mötet så gick jag och sessan till Malin, Liam o Jimmy skulle lämna haklapp som dom glömde här i lördags när vi hade middag med underbara vänner. Hade även med Malins tupperware grejor, vår tanke var att vi skulle bli där en liten stund. Men vi blev bjudna på mat hos dom, alltid lika trevligt och träffa er.

Nu sover sessan sen 1 timme tillbaka och det ska jag med göra. Är riktigt trött ikväll. Tar min nya DVD serie med mig in

Har beställt 21/2 men säsong 1, fick den idag så nu ska den kollas. Älskar den serien

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll söta du...

Hoppas att din torsdag har varit en skön och mysig torsdag som min har varit.Ja det ska bli så skoj att träffas nästa vecka.

Gillar med den serien...Ha en mysig kväll med din söta dotter.kram kram

2010-11-18 @ 16:14:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Ha en skön och mysig helg söta.kram kram

2010-11-20 @ 00:02:36
URL: http://blondis81.blogg
Postat av: Angelica

Den serien är ju så bra!

Nu när jag inte har facebook längre så får du uppdatera oftare så jag har något att göra! :)



puss på dig vännen!

2010-11-20 @ 09:15:54
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0