Trött måndag

Sessan har varit riktigt trött idag, fast går man upp halv 6 så är det inte så konstigt. Så det var en trött tjej som var på babymusik i förmiddags. Med lite gröt i magen vid 10 och sen lite musik till så somnade sessan gott i vagnen när vi gick hem igen. Skulle hem och äta innan vi skulle träffa en vän och hennes lilla tjej. Men så fort jag ställde vagnen innanför dörren så vaknade hon, så sessan fick sitta i sin matstol undertiden jag åt och det gjorde hon så gärna.

När jag ätit färdigt så tog jag på sessan igen och sen gick vi en lång runda på 1,5 timme och njöt i solen. Sessan somande gott direkt i vagnen. Ställde henne i uterummet när vi kom och var säker på att hon skulle vakna direkt. Men icke hon sov i 4 timmar och fick kolla henne hela tiden så hon levde :). Jag passade på och vila lite undertiden och det behövdes verkligen.

När sessan vaknade så städade vi och hon försökte jaga dammsugaren såg rikitgt kul ut när hon satt i sin gåstol. Det gick kanonbra.
Ikväll så åt vi köttfärs med sås och potatis. Sessan hade köttfärsröra med egen potatis och sås o majs. Jag hade biffar med sås och potatis. Och det var riktigt gott. Äpple och banan pure till efterrätt.

Det är så kul och prova något nytt på henne, för än så länge så har sessan ätit allt vi gett henne. Duktig flicka

Nä, nu ska jag kolla färdigt på Candrah och döden

Kram kram

Kommentarer
Postat av: emma

oj, kan olivia redan gå med sin gåstol? BEnjamin når inte riktigt ned och vet inte hur han sdka göra med benen, tror jag. Vilket märke har ni på eran gåstol?

kram

2010-05-25 @ 12:00:24
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0