Massa kul

Har haft fullt upp nu dessa dagarna.

I tisdags så var M ledig så vi hade en mysig dag ihop. Det behövs verkligen. Gjorde lite i trädgården, körde och kollade på träd som sessan ska få sen. Jag tror det blir ett olivträd till henne. Har en rabatt utanför hennes fönster som jag tycker är onödig, men med ett träd där så kan den få vara kvar.

I går onsdag så var jag inställd på en tråkdag till, men när vi var på öppethus så skickad emin kollega och frågade om jag kom på mötet idag???? Visste att vi skulle ha möte men när hade jag inte riktigt koll på. Så det blev hem och slänga i sig lite lunch, och sen ge sessan hennes gröt. Så vi kom i tid till mötet, alltid kul och träffa kollegerna och bli lite uppdaterad om vad som händer på jobbet. Efter åt så gick jag och sessan hem och åt, blev till att packa ner sessan i vagnen och sen en härlig runda med vagnen i 1 timme.

Idag så har vi varit på mamma-barn fika. Vi var 7 st, alltid kul och träffas, vi blir hela tiden fler och fler bebisar på öppethus, bara kul. Men när man ska ha mamma-barn fika så blir det för många på samma gång, så det blir lite olika mammor hela tiden som dyker upp. Blev bjudna på pasta sallad med vitlöksbröd. Och till efterrätt blev det rabarberpaj m vaniljsås. Var hur gott som helst. Och super trevligt, trivs verkligen med alla mammorna. Man känner sig välkommen och alla välkommnar dom nya. Hur bra somhelst.

Imorgon så ska vi iväg och bada på Ystad badhus, ska se hur pass varmt det är för sessan, annars så kan vi sitta på kanten och vara sällskap ist. Efter det så ska vi träffa sessans gudmor.

Kram från sessan o mig

Kommentarer
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..Skönt att vara lediga tillsammans då och då..Nästa vecka är min man ledig tors o fredag så det bli extra lång helg..ska bli så mysigt..

Ska vi bestämma tisdagen den 18 maj på entre....? Hoppas att allt är bra med er denna fredag morgon..riktigt trist väder denna dag...Ha en skön helg kram kram kram

2010-05-07 @ 08:44:01
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0