Bra start på veckan

Har fått en bra start på veckan, sov förvisso förlänge imorse. Men jag stressade och gjorde mig färdig, så jag kunde ta sessan sen i lugn i ro innan vi skulle till babymusiken.
Var sista gången idag, ska ha avslutning den 14 juni i kyrkan. Ska bli jättemysigt.

Älsklingen är ledig idag så jag lämnade sessan sen hemma hos honom så körde jag till ystad och träffade en vän och sen ett läkarbesök. Så nu hoppas jag på ett bra svar därifrån, vilket innebär att hon inte ringer mig alls.

När jag kom hem så körde vi tillbaka till ystad och handlade på Willys. NU sover älsklingarna en runda, ska snart börja på matten som blir potatismos med köttbullar för älsklingen och mig. Blir frikadeller och mos för sessan. Efterd et så blir det massa mys i soffan hela kvällen.

Igår på morsdag var ingen bra dag. Älsklingen jobbade och sessan var jättegnällig. Kunde inte lämna rummet hon var i så skulle jag göra något så fick jag ha henne med mig, och visst det är jättemysigt och ha henne nära, men man får inget gjort överhuvudtaget.

Min duktiga sessa sitter snart helt själv, är så duktig.

Kram från sessan och mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0