100510

USch bara tanken på att min underbara sessa blir 5 månader på lördag gör mig lite ledsen. Vart har denna underbara tid tagit vägen????? Men att se sessan bli en mer självständig person och bara utvecklas hela tiden är hur underbart somhelst.

Imorgon så ska vi tillsammans med några mammor och deras barn iväg och kolla på en förskola till sessan. Det är det vi vill ha mest av allt, så jag hoppas vi får det. Sessan ska börja i feb/mars nästa år, men här ska man helst anmäla 6 månader innan dom ska börja och det är mitt  sommaren, och kolla runt då ger ingen rättvis bild.

Sen på eftermiddagen så kommer mamma hit och ska passa sessan några timmar medans jag ska på en föreläsning med jobbet. Ska bli intressant.

Ha en trevlig kväll

Kram från mig och sessan

Kommentarer
Postat av: linda

hej anna

allt bra med er?

vi ses gärna en dag, o hittar på något kanske en dag i nästa vecka när ni kan?



kram linda o zavannah

2010-05-11 @ 16:57:35
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Mamma till nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 18:06:12
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att hon kommer in på förskolan som ni ska söka in på..Vi får med snart ta tag i det..bättre att vara ute i god tid än sista stunden..man vill inte lämna bort de för de är det bästa som har hänt men man måste återgå till jobbet men det känns som det är ett bra tag tills des..

Ska vi bestämma på torsdagen den 20 maj på entre? kram kram kram

2010-05-12 @ 09:34:26
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0