Familjemys

Har haft underbar familjemys lördag, söndag, måndag o idag!!!! Älskar verkligen mitt nya liv som mamma och familj. Finns inget bättre.

I lördags så hjälpte vi M´s morbror med familj och flytta. Blev 2 rundor sen var vi tvugna att åka, skulle på kalas på kvällen. Fick en underbar bild på alla barnen, så det kommer bli födelsdagsprsent till den äldre släkten.

I söndags så var vi på Vellingeblomman, hittade hur mycket som helst som jag vill ha, så det kommer bli många rundor dit, fast utan M. Inte hans favvo affär, men vi köpte iaf isterband och korv med oss hem, gott gott!!!

Igår så var vi först på babymusik som denna gången var i kyrkan. Sen liten gudtjänst sen fika i församligshemmet. Alltid trevligt, blev ca 20 min på babymusiken efter det. Nu är det inte babymusik förän 12 april pga påsken och helgdagar. En runda på Ikea och handla stol till sessan efter det, så nu kan hon sitta med oss vid bordet när vi äter, och det har hon gjort rikitgt bra, hon älskar sin nya stol. Att ha Herr Kvadrat som sällskap är också toppen. Sen körde vi en runda till äsperöd och drack kaffe. Så gårdagen var fullspäckad. Men det är härligt.

Idag så var vår tanke att vi skulle vara lite i trädgården, men regnet som kom imorse gjorde bara gräsmatten ännu värre, den ligger helt under vatten nu. Så tråkigt, har mögelfläckar på gräsmattan, ser inte så trevligt ut, jag hoppas det försvinner.
Men det blev en runda till Ö&B ist och sen till stallet. Tog M o sessan med mig, hämtade Figge i hagen sen gick vi en runda i skogen. Var super härligt. Känns skönt nu att våren äntligen är på väg.
Ikväll så har sessan och jag varit på klädparty, ME&I, köpte en scarvs till sessan, hon har börjat dregla riktigt mycket, så det behövs verkligen.

Nu ska jag fortsätta mysa med älsklingarna i soffan.


 

Kommentarer
Postat av: Emma ✯

Ett tips: Mögelfläckarna på gräset måste räfsas bort, annars kan hela gräsmattan dö.

2010-03-24 @ 09:09:37
URL: http://missrockangel.blogg.se/
Postat av: Emma ✯

Ja, jag va ute igår och tog det mesta här. Ryggen pallade inte hela. Ska ta det sista idag.

2010-03-24 @ 11:39:10
URL: http://missrockangel.blogg.se/
Postat av: angelica

Kul att se att du har uppdatert kvinna! :)

2010-03-24 @ 19:12:51
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Mamma till Ian

Sitter hon redan i stolen?? :) tänkte oxå testa en dag lite korta stunder.



Jag följer gärna med till vällingeblomman har nog inte varit där.



Kram

2010-03-24 @ 22:52:37
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Så skönt att våren är hos oss nu.Ha en skön fredag.kram kram

2010-03-26 @ 09:17:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0