100328

Vill börja med att gratta Linda o L-H till deras flicka. Stort grattis!!!

Har haft en vecka med mycket kul och det är kul att det händer något när man är hemma.
I onsdags så var vi på öppethus och vi blir hela tiden fler och fler som kommer med sina små bebisar. Var lite orolig när jag var gravid att jag inte skulle känna någon som också hade barn samtidigt som jag. Men det märkte jag fort att det hade jag ingen anledning till att känna. Men det är bara kul och lära känna nya som barn i samma ålder som min sessa.

I torsdags så hade vi mamma-barn fika här hemma. Vi var 8 st här. Var riktigt kul att nästa alla kunde komma!!!
Bjöd på bullar och pålägg m kaffe o the till det. Tänkte baka, men det blev inte, får göra det i veckan när där inte är något som händer alls.

I fredags så var jag först uppe hos chefen och pratade om jobb i sommar, så den 14 juni börjar jag jobba. Ska bli riktigt kul, ska ha sovande natt, så jag missar inget av sessan på dagarna hade jag gjort det så hade jag inte jobbat.
Efter det så åkte vi till Ystad och träffade 2 vänner och deras barn. Var på jakt efter en jacka till sessan, men den jag kollat på fanns inte i hennes storlek på lindex. Så det blev inget handlat. Men fika på Snuggels hann vi med också. Både gott och trevligt.
På kvällen så var vi och kollade på revy, sessan var hemma och blev passad av mormor o morfar. Men hon hade sovit hela kvällen. Min lilla sömntuta.

I lördags så var vi på M´s jobb och firade hans mormor. M jobbade men det gick kanon ändå.
Efter det så körde jag till en gammal klasskompis so hade förfest innan vår återföreningsträff. Jag var bara på förfesten eftersom M jobbade och ville inte lämna bort henne en hel helg.

I dag så har jag varit i stallet och ridit för första gången på 9 månader. Så jag kommer ha grymt ont i hela kroppen imorgon. Men då märks det att jga gjort något.
Sen har vi bara haft en härlig dag hemma hela familjen.

Skulle egentligen iväg ikväll också men har sådan jäkla migrän idag med, så jag fick hoppa över det. Synd men det kommer säkert någon annan som man kan se.

Puss och kram från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Ja vi får bestämma en dag som passar för en fika snart..Skulle varit skoj att träffas snart.Ha en skön kväll.kram kram

2010-03-30 @ 16:39:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack!



Skönt att vara hemma nu lilltjejen sover så sött, e så snäll. Allt bra med er?



Kram

2010-03-30 @ 19:50:38
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God kväll gumman..hade med tanken att åka till Entre.. Vi kan ta en fika där när vi träffas :) Vi kan höras av längre fram för det är så mycket som sker nu framöver med födelsedagar o sånt skoj..Men om 2 veckor ca så skulle det vara jätte skoj att träffas..har du msn så kan vi prata där mellan o lämna mob n så vi kan höras av om något skulle hända..kram kram

2010-03-31 @ 17:45:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: angelica

Uppdatera kvinna! :)

2010-04-08 @ 16:54:13
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0