100311

Finns mycket jag skulle vilja skriva. Men just nu orkar jag inte med alla negaitiva kommentarer det kommer få, så det får vänta lite.

Har blivit dunder förkyld så det tar på mina krafter, att sessan är gnällig och får sina utbrott gör inte saken bättre. Har sett att hon är påväg och få två tänder så jag vet orsaken till att hon är gnällig, men det går snart över.

Har börjat på babymusik med sessan, det gillar hon verkligen. Älskar när man sjunger och pratar med henne. Busa har börjat bli riktigt kul det med. För nu är hon med mer på vad man gör med henne. Hon riktigt skrattar med nu också. Så härligt och höra, älskar verkligen och vara mamma.

Har börjat få seperationsångest från sessan. Jag ska träffa lite vänner på lördagkväll och dricka lite gott, så sessan ska bli passad av mamma och sova där. Så det kommer vara tomt när jag kommer hem på lördagnatt. Får inte dricka för mycket så jag kan hämta hem henne fort på söndag. Sen på måndag så ska jag på utbildning på jobbet så då ska mamma passa sessan igen mellan 8,30-12,30. Så det är helt ok. Tiden brukar gå fort på utbildningen.

Nu sover sessan i sin säng och jag ska hänga lite tvätt innan jag med ska lägga mig.

Bjuder på en familjebild, eftersom den ändå ska in i tidningen så är den redan offentlig.



Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Jenny

bilden kom inte med

2010-03-11 @ 23:06:50
Postat av: emma

man kan inte se bilden?

Vi glömde göra sådan bild i tidningen, för ja visste inte att de skulle göras inom 2 månader här i Ängelholm:(



Du får krya på dig:)

Man måste kunna ägna sig lite åt sig själv med , även om man är mamma:)



2010-03-12 @ 08:04:12
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Förstår din seperationsångest, man är så van vid att ha dem nära ju. Samtidigt så är det säkert bra för dem. Men för ett mammahjärta är det pest :) . Hoppas du nu får riktigt skoj!

2010-03-12 @ 08:15:13
URL: http://jessicaskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Allt är bra med mig och min prins.Min prins är 62,2 cm och väger 6 kg så han växer som han ska..Han är bara så underbart på alla sätt..Ja du vet själva hur det är med våra små...Hoppas att allt är bra med er denna lördag och ni får en skön dag..kram kram

2010-03-13 @ 10:15:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0