Solig dag med härligt sällskap

Haft en jätte härlig dag i Malmö, med super trevligt sällskap
Jag och sessan tog tåget in till Malmö från Ystad 12,12 och var framme i Malmö 13,00.
Mötte upp en vän och hennes supersöta son, gick och tog en fika på Espresso house, blev en chai latte för mig och banangröt till sessan.
Satt länge och pratade om allt.
Trodde det skulle bli lite stelt eftersom det var första gången vi sågs, men SÅ FEL jag hade.

Efter fikan gick vi in på Hansa companiet och kollade lite, jag skulle ha en topp till imorgon när vi ska på 75 års fest 50+25. Ska bli super trevligt. Hittade en rosa topp på vero moda som jag köpte. provade en klänning inne på HM som var jättefin, men den kunde jag inte knäppa, så den fick jag hänga tillbaka.

När vi skulle hem och jag kollade på klockan så kände jag på mig att vi inte skulle hinna med 16,19 tåget från centralen, men det gjorde vi. Så var hemma en hel halvtimme tidigare än beräknat.

hem och äta både sessan och jag sen leka lite. Nu sover sessan för natten och jag myser i soffan med datorn i knät och väntar på att mannen min ska ringa och säga att han är på väg hem

Kram på er från sessan och mig



Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll gumman..Tack för en mysig eftermiddag med er..Träffas mer än gärna fler gånger nu i sommar..Ha en mysig kväll.kram kram

2010-06-04 @ 22:02:16
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Hej på dig..Hoppas att helgen har varit en skön o mysig sommar helg som min var..Ha en mysig kväll.kram

2010-06-07 @ 16:14:13
URL: http://blondisi81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0