Helg helg

Vad skönt med helg, fast det märks knappt vilken dag det är nu när man är e hemma varje dag. Älsklingen jobbar ikväll, så jag sitter här och myser med lite jordgubbar så gott.

Igår var vi på student, först en runda i ystad med Jenny och Malwina. Grattade Denise till hennes student, inna  vi möte hene så tog vi en fika på Snuggles, alltid lika gott och fika där. På kvällen så var vi hos älsklingen släkt och firade hans kusin som tog studenten. Älsklingen jobbade så jag och sessan fick köra dit själv, men det var trevligt utan om också.

Idag så har jag och sessan varit på Novalund med Angelica o sessan gudmor Johanna, alltid lika trevligt att träffas tjejer.

Ha en trevlig lördagkväll på er

kram kram från sessan och mig

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Låter verkligen jättetrevligt

2010-06-12 @ 23:09:52
Postat av: mamma mindy

God middag vännen..Jag vill gärna träffas men känner att det inte finns så mycket tid för det nu framöver för det är en del planering ang bröllopet för det börjar närma sig och sen vill jag komma in i dags rutiner med matningen för Wille..Ska få han börja äta vanlig mat så han vänjer sig att svälja :) Hoppas att det är okej att vi träffas längre fram...Ha en skön tisdag.kram kram

2010-06-15 @ 12:38:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Hej vännen...Jag hojtar till längre fram så bestämmer vi en dag då...Hoppas att allt är bra med dig denna dag och det är bra med sessan? Blev det att du köpte den där klänningen som vi tittade på till dig och sessan en annan dag eller? kram kram

2010-06-15 @ 15:21:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0