Älskar solen

Åh, vad jag älskar solen. Haft en underbar helg med mina älsklingar. Varit ute och fixat i trädgården hela helgen. Fått fin färg också.

I lördags så var vi hos min kusin och hennes mamma som fyllde 25+50. Hade en riktigt trevlig kväll. Sessan var så duktig hela kvällen, somnad gott i sin vagn vid 9 tiden och sov till kvart i 5 på söndag morgon. Då var vi inte pigga iaf, vi kom i säng vid 2. Men sessan var snäll och somnade den igen och sov till halv 8, så då var det lättare att gå upp.

Körde en liten runda till älsklingens pappa och dracka kaffe o the. Han ska komma på onsdag och hjälpa oss med sessan sandlåda. Ska få upp hennes gunga också. Hon provade att gunga för första gången i lördags och det var riktigt kul.

Idag så har vi haft en innedag och städat, även haft några mammor o barn här en lite snabb runda. Angelica kom in om också sen körd evi en runda till boan och kollade lite. Men blev bara en påse gott o blandat för mig.

kram från sessan och mig


Här har jag och sessan suttit nästan hela helgen. Hennes sandlåda i bakgrunden







Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen.Så stor trädgård ni har...Mysigt nu på sommaren..Får hoppas att solen snart tittar fram igen för oss..Nästa gång så får vi träffas i lund eller I Ystad :) Ha en skön kväll snäckan.kram kram

2010-06-09 @ 17:37:57
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll..Min Wille är överkänslig så vi får hålla oss till den vanlige ersättningen och smått börjar med andra mål som inte innehåller mjölk..

Ja vi kan ses i Ystad nästa gång..Veckan som kommer är jag upptagen men veckan därpå kan vi väl boka in någon trevlig fika...Då tar vi tåget in och hoppas att vädret är på bättre sommar väder med sol och värme..Ha en skön kväll gumman..kram kram

2010-06-10 @ 16:46:47
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0