Slappedag

Jag och sessan har hat en riktig slappedag idag. Härligt härligt. Varit ute på 2 promenader och bara myst. Så skönt i detta vädret. Sista rundan gick vi bort till macken och hämtade böcker som jag beställt. Bilder kommer imorgon LOVAR!!!!

Har storstädat köket nu ikväll, ska ta resten imorgon, så skönt att få lite av mina kvällsrutiner gjorda. Ska jobba igen nu 3 nätter. Ledig fredag sen jobba igen lördag. har 2 veckor kvar att jobba nu, sen är det semester och sen mammaledig igen.

Kram från sessan och mig

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen..Hoppas att allt är bra med dig och sessan denna söndag kväll..Nu har sommar väder försvunnit för några dagar..men kommer säkert tillbax..Ha en skön vecka som kommer.kram

2010-08-01 @ 22:19:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0