Snöstorm

Nu är det snöstorm igen!!! Visst det är jättehärligt med snö, men nu tycker jag det får räcka. Kommer ju knappt ut med vagnen ens. Grymt jobbigt.

Fick mina pengar från FK, hjälpte och skälla lite på dom.

Gårdags kvällen var vi hos Angelica & Koffe, dom bjöd på tacos, var riktigt trevligt. Tack tack

Idag var planen att vi skulle till Nova Lund, men innesnöade och lite sjuka så får vi ta det nästa helg ist.

Ska försöka ta oss ner till ICA sen och handla lite sen, blir med vagnen, bilen känns meningslös att ens försöka ta ut!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysigt att bli bjudna på mat. De va längesen man blev de :) . Jasså nova Lund, vad ska shoppas??

2010-01-30 @ 11:58:10
Postat av: emma

ojda, inte roligt att ni är sjuka.. ni får krya på er.. insnöade? de verkar inget skojj... vi är visserligen inte insnöade, men de är minsan inte lätt att promenera med vagnen nu, alldeles för mkt snö på trottoaren, så man kommer knappt fram..



annars är de fint med oss:) så länge det är sådan här riktigt snö så njuter jag av det.,



hm, jag vet inte om han fått förkylning, han nyser, men de har han gjort sen han föddes.. o man hittar en snorkråka ibland, men näsan rinner inte o han äter o så som han ska..



usch då, hoppas hon blir frisk igen.. inte kul om sådana små blir sjuka ju!



Heheh Benjamin är likadan som Olivia där, att han vill ligga hos famnen hela tiden, till och med när han ska sova.. men jag försökaer väja av honom där nu.. lägger ner honom på golvet en stund om dagen och sen när han ska sova så låter ja honom ligga is in säng själv o gråta en stund först, sen blir han tyst och somnar.



innan tog jag upp honom så fort han pep.. men ja har lärt mig nu hur han låter när de är riktigt gråt och inte gråt. så de är ett framsteg:)



på ett sätt tycker jag de är bra att soc inte gjort utredningen eftersom ja hunnit lära min son och hans singaler bättre då.



men nu hoppas ja dom sätter fart så ja får slippa dem sen.



har din bvc satt något om när du får börja träna igen?



Ni får med ha en trevlig lördag:)

2010-01-30 @ 13:44:58
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej gumman!

Koffe kom faktiskt iväg med bilen idag. Det slutade ju att snöa som tur är!

Gick det bra att promenera med vagnen?

Kom Martin fram till trelleborg utan problem?

kram

2010-01-30 @ 15:44:23
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: emma

jo, det skär verkligen i hjärtat när dom gråter, det är ju därför jag plockat upp honom direkt innan,men nu har ja blitt bättre på att stå emot , och nu hör man skillnaden när det är på allvar:)



oj, har ni så mkt snö? ni flyttade vell till hus precis innan hon föddes?



nej, eftersom de inte ens börjat utredningen, och skulle gjort de för 3 veckor sen så vet ja inte när dom börjar. men hon sa att vi skulle börja med utredningen denna vecka som kommer , och själva utredningen skulle vara cirka 4-5 veckor lång, och så kommer de vara hos oss 3-4 per/vecka... så de kommer att bli en jobbig period. sen när utredningen är klar, så är de inte säkert att jag slipper dem, de beror på om de tycker vi behöver hjälp med ngt...



haft en bra dag annars?

kram

2010-01-30 @ 19:12:00
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

ja, de håller ja med om.. ja menar han är ren o frisk äter o sover och går upp i vikt precis som han ska och har tak över hvudet, får massvis med kärlek.. var nånstans i de vevan handlar benjamin illa hos oss, de skulle ja vilja veta? , ja hoppas soc inser när dom gör utredningen att vi inte behöver dem och att psykologen haft fel!



de är lite jobbigt att avvänja honom fårn famnen, för han blir ju gnällig,min lilla apunge:)



idag snöar de gen och jag som hade tänkt ut o gå med vagnen, får se om de går..mopedbilen funkade inte igår så ja kan ju inte åka nånstans heller.



vad ska ni göra idag? kram

2010-01-31 @ 08:50:41
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0