Sköna tisdag

Denna dagen har gått i lugnets tecken. Vi har bara slappat och myst hela dagen. Blev en runda med vagnen vid lunch tid, så skönt!!!!

Älskar verkligen att vara hemma med sessan, det är så härligt. Kan göra precis vad man vill och när man vill.
Synd bara att tiden går så fort, kan inte fatta det. Men som tur är så är vi bara i början på året, ska ju inte börja jobba på riktigt förän jan-feb. Blir sommarvik till sommaren men det blir sovande natt, så jag missar inget av sessan och jag sparar mina mammadagar!!!

Nu ska jag försöka plocka undan här hemma lite innan sessan upptäcker att jag är borta från soffan :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Var ska du då jobba i sommar? Jag har oxå sovande natt,inget man blir rik på..:(Vet du hur mycket man tjänar på en sovande natt???JAg har försökt att komma underfund med det men inte lyckats..vi ses o hörs..KRam kram

2010-01-20 @ 22:35:09
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Så söta små ben på sessan :)

Allt bra med dig denna morgon? Här är det jätte bra..Skoj att du har samma dagar som mig massa baby mys..Håller med dig att dagarna går jätte snabbt.Gäller att njuta extra mycket varje dag.Tycker det ska bli skoj när min prins bli några månader äldre för man kan göra så mycket mera med de då :) Nu sover de så mycket men märker att han är uppe mer om dagarna..Ja det är skönt att min prins sover så gott i sin säng.Hade en vaga sedan innan & han trivdes inte helt i den & när han blev arg när nappen åkte ut så fektade han så mycket så vaggan vaggade så mycket & spären åkte ut o jag kände mig inte säker att han skulle ligga i den ..så det har blivit att han har sovit mellan mamma & pappa..så mysigt..Skönt att man kan sova normalt i sängen igen..Huhu..Hur har ni det hemma med sessans sovande..Ha en skön dag.kram kram

2010-01-21 @ 09:50:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0