100127

Just nu är jag så förbannad på försäkringskassan. Dom har lagt in fel uppgifter på min angående mina mamma dagar och utbetalningar, så jag har bråkat med dom igår och idag, så n väntar jag och HOPPAS att mina pengar kommer i veckan annars så kan vi inte betala räkningar, handla mat till oss och sessan!!! Så jag ska jaga dom imorgon med om dom inte kommit då. För nu är jag riktigt förbannad.

Sessan är på bättringsvägen så skönt!!!

Har rensat lite bland sessans kläder idag, lagt in str 56 och sorterat upp 62!!! Så nu är det fixat, skönt och bli av med lite kläder från golvet. Ska lägga ner alla hennes 50 kläder i en låda som sen ska upp på vinden.

Har haft en kompis och hennes barn här en runda i fm, dom hade en massa leksaker med sig till sessan. Det tackar vi jättemycket för!!!

Har varit hos BM idag också på efterkontroll, gick hur bra somhelst.

Har snöat hela dagen och ser ut att fortsätta så hela kvällen. Är trött på det nu!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja F-Kassan är riktigt jävla dåligt. DE kan aldrig skicka ut pengar. jävla cp!

Kommer du ihåg vilket problem jag hade med dem?

skönt att höra att olivia är bättre idag!

kram

2010-01-27 @ 16:15:43
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Trist att dem klöddar. Själv verkar det ha funkat, jag fick min utbetalning som jag skulle iaf. Hoppas du får dina pengar imorgon. Kram

2010-01-27 @ 19:42:53
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna eftermiddag i solen..Så skönt det var med en promenad innan i dag..skönt att komma ut för det inte blev en runda i går för det vågade man inte i blåsten och snövädret..Vad för skoj gör du denna dag? kram kram

2010-01-28 @ 15:49:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: angelica

Tack för igår gumman! :)

2010-01-30 @ 09:00:34
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0