100102

Godfortsättning till er allihop!!

Som ni ser så har jag inte hunnit med någon resume för 2009!! Men det kommer!!! Kan ju bara säga att detta är det bästa året i hela mitt liv, inget slår när jag fick veta att jag var gravid med min prinsessa och sen hale den underbara resan fram till den 15 dec, när hon kom till oss!! Har haft dom 15 bästa dagarna i mitt liv nu i dec. Härligt härligt!!

Vet att jag skrivit mycket klagade om graviditeten här i bloggen, men det var en underbar tid, det som var jobbigast var dessa j*vla förvärkar/pinvärkar som jag hade sen jag var i v 32. Men om det stämmer att det ger en lätt förlossning så stämmer det nog, för jag ska inte klaga på min!! Snabbt och lätt gick allt!!!

Hade en underbar nyår hemma med underbara vänner, vi körde knytegille. Skönt med tanke på sessan som tar tid och det var svårt och hinna med allt själv. Valde och vara hemma hos oss med tanke på sessan, då kan hon lägga sig som vanligt i sin säng och jag kan lägga mig med henne på ett annat sätt om det skulle behövas!!!

Har varit iväg och köpt ett babygym till sessan idag som hon ska ha när hon sitter i sin babysitter. Så når hon det lite lättare. Får hoppas hon gillar det, för armar och ben går som tusan här hemma på henne!!!


Bild:google

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Hoppas att allt är bra med dig denna lördag som det är med mig.Ja man gick ner allt sina 13 kg på några dagar..Nu har man bara en degklump på magen som ska tränas bort..men så skönt att komma i sina vanliga kläder igen..Hoppas att ni får en skön lördag.kram kram

2010-01-02 @ 14:42:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Hej gumman..Jag har sån tur att jag har en sjusåvare till bebis..Han får sin sista måltid vid 24 tiden sen sover han till 0630 tiden om inte längre..så skönt att sova ut lita..Sen kan vissa dagar bli anerlunda tider..men de senaste dagarna har varit så...Hoppas att allt är bra med er denna söndag som det är med mig.Så skönt det var att promenera i kylan i dag..man känner hur kroppen jobbar för att komma tillbax till normala formen igen..:) Kram kram

2010-01-03 @ 16:01:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej gumman!

God fortsättning! :)

Vi får ses en dag nu, jag har inte så mycket jobb nu! ;)

puss

2010-01-04 @ 12:24:29
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Ja det är så skönt att promenera med lillen fast det är kalt..Hoppas att allt är bra med er denna dag som det är med mig.Så mysigt att det börjar snöa lita i dag.synd att det inte blev mera för jag skulle vilja ha lita vinter bilderna...han inte ta det i julas för man hade så mycket annat att fixa med då..Ja det är skönt med ersättning...amade en vecka med min prins sen ville han inte mera & kom inte så mycket mjölk så det är skönt att båda kan mata honom när han blir hungri..Han är matbrak & sjusåvare..hihhi..Men mera vakan nu än för en vecka sedan..Ha en skön måndag.kram

2010-01-04 @ 14:46:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman..Min prins äter 120 ml om gången...var 4 timme ca...han är matbrak & sjusåvare :) Min prins heter William :) Hoppas att allt är bra med er denna tisdag eftermiddag.Så mysigt att det kom lita snö denna dag...hoppas att det kommer mera i dagarna.Ha en skön tisdag.kram

2010-01-05 @ 14:51:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma

oj, de är ju super om olivia sover så bra varje natt om hon får nan..



vi ger både nan och bröstmjölk sista målet på kvällen o då sover benjamin mellan 5-7 h.. men nu under natten har vi bara gett mjölk då ja inte orka sitta o pumpa så vill ja hellre ge han bröstet och då sover han 3½ h.. så NAN gör ju verkligen skillnad:)



har du slutat helt med amning nu?

kram

2010-01-06 @ 09:23:09
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Har sån tur att min prins inte kräker...kanske hänt en gång.så det är skönt..Hoppas att allt är bra med er denna dag? Här är allt så bra som det bara kan vara.Så skönt väder..ska ta en promenad senare i dag när lillen har vaknat & ätit lita..Kram kram

2010-01-06 @ 14:10:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klockan 14.30 ska vi vara på bvc på måndag

2010-01-07 @ 22:40:57
Postat av: M -- Mamma till Ian

Hej japp säg till en dag ni har tid :) ni får gärna komma hit om ni ändå har vägarna förbi Ystad, man kör förbi här då.

2010-01-12 @ 14:05:41
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0