-17

Usch inatt var det minus 17 grader!!! När M kom hem inatt, så hade låsen på båda ytterdörrarna fryst igen. Och när han ringde på dörren för att jag skulle öppna, fick jag inte upp dörren. Jag fick puta innefrån och M dra utifrån för att komma in. Lite jobbigt

Har haft en lugndag här hemma idag, har haft några kompisar på fika, som ska ha barn till sommaren. Så hon fick låna mina mammakläder. Behöver ju inte dom just nu. Bjöd på kladdkaka, snabbt och lätt och gott givetvis!!!

Nu är det mys i soffan med sessan och älsklingen

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon söta..Hihihi..smått roligt var det allt när man läste att ni inte fick upp dörren..skönt att han kom in värmen..:)

Så gott med kladdkaka..går alltid hem hos alla..Hoppas att allt är bra med dig denna vinter kylan..Ha en skön start på veckan.kram kram

2010-02-01 @ 10:54:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Hoppas att det är ok att jag har länkat dig på min blogg:)? kram

2010-02-02 @ 18:08:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0