Skotta snö

Ja, det var tur M inte sov hemma inatt, för han hade knappt fått ut bilen imorse.
Har precis varit ute och skottat. Fy vad det kommit snö. När jag öppnade dörren, så hade vi snö enda upp dit, så jag fick lägga sessan i vagnen innan för dörren för att skotta fram en liten fläck. Gick sen in och klädde på henne och sen i vagnen, hon sov gott medans jag skottade. Sover bäst när hon får frisk luft. Så nu kan jag ta mig fram till soptunnan, bilen och kan backa ut bilen. Men M´s parkering orkade jag inte ta, så han får ställa sin bil bakom min, han kör ju ändå före mig imorgon igen,

Ikväll så ska vi på återträff med föräldrautbildningen, ska bli kul och träffa alla igen (om alla kommer vill säga).

Kram från sessan och mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0