Shopping

Har haft en trevlig shoppingdag idag. Jag och sessan var iväg med Johanna o Angelica.

Hittade det jag skulle ha: Klänning till sessan som hon ska ha efter dopet, skjorta o slips till M. Skor till mig från skopunkten. En tröja till mig och en gästbok till sessans dop!!

Så jag blev supernöjd. Hittade hur mycket somhelst som jag skulle kunnat handla till mig, men det får vänta. Dopet först.

Vi tog en lunch på wokhouse, var supergott. Sessan var duktig hela dagen, hon var lite gnällig inne på H&M, men annars så hörde vi knappt att hon var med. Ändå var vi på NovaLund i ca 4 timmar.

Sessan hade fullt upp med att kolla på folk som gick förbi och taket när hon låg i vagnen.

Sessan fick även en skylt att ha på vagnen med hennes namn på av Angelica o Johanna. Tack tack säger sessan

Nä, nu blir det en tidigkväll i sängen. Blir mys och bus i sängen för sessan o mig, M jobbar.

Puss och kram

Bilder på mina inköp kommer imorgon


Kommentarer
Postat av: angelica

Tack för en rolig dag snäckan! :)

2010-02-21 @ 18:59:46
URL: http://wippzi,blogg.se
Postat av: angelica

Hej gumman! :)

hoppas allt är bra?

längesedan du skrev något nu! fullt upp med dopet kan jag tänka mig ;)

lycka till i helgen om vi inte hörs innan!

kramar

2010-02-24 @ 19:10:03
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0