Jobbigt

usch denna natten har varit jobbig, fast sessan sovit hela natten. Vaknade vid 01,00 och kunde inte somna om. Låg och lyssnade på sessan som sov så gott och då kom allt över mig.

Sessan är redan 7 veckor

* har jag tagit vara på tiden tillräckligt???
* njuter jag av livet som mamma???
* har vi bilde på henne från det hon är född???

Då kom jag och tänka på att den senaste bilden på henne och är från när hon är 6 timmar gammal, sen har jag inga fler på henne och mig och det gjorde att jag bröt ihop totalt. Min sessas första jul har jag inget från och inte nyår. Och vi har ingen familjebild!!!!

Visst det är jättelöjligt egentligen, men det är värdefullt för mig, för jag kan ALDRIG ALDRIG ALDRIG få tillbaka den tiden. Har jättemånga på M o sessan. Men det som gör mest ont är att på 7 veckor och 2 dagar så har det inte tagits ett ända kort på mig och sessan. Ändå så finns kameran framme alltid. Jättesvårt och ta på sig själv, vill ju ha lite spontana bilder inga sådana där man liksom ställer upp för kameran.

Usch nä, nu bröt jag ihop igen. Finns inget och göra åt det nu, men ska komma ihåg och få en massa bilder from nu. Och speciellt sen när vi vår nästa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej, skönt att höra att ni mår bra!

Tycker också veckorna går snabbt, bara försvinner iväg!

Har inte tagit reda på vad det bli ska på ultraljud på måndag så vi får väl se lite nyfiken e man.

Lite nervös börjar man bli men försöker tänka positivt allt ska gå bra...



Kramar

2010-02-05 @ 10:55:22
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch ja det e hemskt när man kommer på att man inte tagit så många bilder som hade velat...Vi gjorde tyvärr inte iheller det...Jag e såå super ledsen för det så jag efterlyser bilder hos ALLA som fotade när hon var nyfödd..har fått tag på några till..;)Men man får lov att bli ledsen över såna grejer,speciellt som nybliven mamma,ja annars oxå,men man blir super känslig när man blir mamma.Jag skickar en stärkande kram till dig!

Kraaaaaaaaaaam

2010-02-05 @ 13:42:12
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: angelica

Hej gumman!

Jag lovar att hålla i kameran nästa gång vi ses så ska du få många bilder på dig och sessan! :)

Hoppas allt är bra vännen!

Vi hade kalas igår. Det gick bra. Skönt nu när det är över :)

kram på dig!

2010-02-07 @ 08:09:42
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig och haft en skön och mysig helg med din familj..Hoppas att du får en skön start på veckan..

Vad för skoj ska du och sessan göra i veckan? kram kram

2010-02-08 @ 07:46:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jessica

Problemet är att han ofta passar på att sova i stunder då jag ej kan sova. Som när vi är iväg eller här är folk hos oss.

2010-02-08 @ 14:46:53
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag snäckan..Här blir det mysa med min prins och på onsdag ska min vän och son kommer över på fika..Sen på fredag ska vi till barnläkaren sen på kvällen ska jag ta genorations bilder på min sambos sida och sen blir det middag där..Sen på lördag ska vi träffa våra vänner och äta god mat och se melodifestivalen..så det blir en skön vecka framför sig..Hoppas att allt är bra med dig och sessan denna måndag.Min prins ska snart äta sen blir det gå en runda och gå inom Ics för hämta ut packet som man ska få :) Ha en skön eftermiddag kram kram

2010-02-08 @ 14:58:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej gumman!

Jo det är väl sådär. jag är förkyld och har ont i halsen, annars är allt bra.

Vi får träffas en dag! Tyvärr är denna veckan inbokad med ganska mycket jobb!

Då är väl M igång och jobbar som tusan just nu?

kramar

2010-02-08 @ 20:19:50
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman. jag förstår ecakt hur du känner, och det är inget löjligt allt. som du sa är ju den tiden värdefull och de minuterna och de bilderna man går miste om går ju inte att få tillbaka...



vi har heller ingen familjebild ännu och de vill ja gärna ha innan han är 3 månader. kjänns lite konstigt att man inte "hunnit" ta en enda familje bild på 7 veckor..



du får fotografera massa massa bilder på sessan nu:)

kram

2010-02-11 @ 09:15:31
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0