Goda vänner

Förra veckan slutade toppen och denna började likabra.

I lördags så var vi på kalas hos M´s kusin. M jobbade men jag och sessan körde själva. På kvällen så var vi bjudna på middag hos sessans blivande gudmor med sambo. Linda o LH var där med, linda med fina tjockis magen. Då saknar man verkligen sin egen lite grann.

På söndagen så var sessans blivande gudfar här med sambo, vi bjöd på middag och bara tog det lugnt. Super härligt.

Igår så var Josse inne om en runda innan vi skulle möta upp Malin o Liam för en runda med vagnen, riktigt härligt ute. Och bra sällskap gör det ju ännu bättre. Var inne om på boan och handlade nytt påslakan till sessan. Kommer bli superfint i hennes säng.

Sen idag så har Jenny o Malwina varit här på fika, supertrevligt. fick tyvärr ingen bild på dom 2 tillsammans, men ska se om jag kan få en imorgon ist.

Imorgon så är det dax för öppethus, då ska vi träffa dom andra kompisarna också. Så fullt upp denna veckan med. Men bara trevligt.

Nu ska jag försöka äta lite.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har ju fullt upp om dagarna...trevligt.. Kramar

2010-02-09 @ 18:31:14
Postat av: angelica

Hej gumman!

Usch ja, jag fick stanna hemma från jobb idag. Mår riktigt kasst. Osse vaknar man och ser att det snöar. Jag blir knäpp på den jävla snön!

hur är det med er då?

kramar

2010-02-10 @ 08:41:12
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon snäckan..

Hoppas att allt är bra med dig..Musigt med middag och gott sällskap--.Lätt att man glömmer kameran när man har vänner på besök..Alltid lättast att komma på det efteråt..:)

Ja i bland kan man sakna sin gravid mage en del..Men det är bara på det igen om ett bra tag igen..hihhi..

Hoppas att du får en skön onsdag.kram kram

2010-02-10 @ 10:52:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma

oh, man saknar gravidmagen ibland, men inte alla engativa symptom som medföljer och inte smärtan som man fick uppleva under förlossningen, men allt annat saknar man ju:)



vad roligt att de ska ha barn, vet dom vad det är för kön?



kram

2010-02-11 @ 09:17:16
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

joda, här är allt bra. jag har vunnit kläder åt benjamin från tradera, så hoppas de kommer mot veckans slut. Igår var soc här och hade mötet och visade schemat som vi ska följa under de kommande veckorna då de ska göra utredningen. vi skulle gå till hembyggdsparken med dem, handla fika och interjuver och osberation eller va de heter , för att de ska se hur vi hantera olika situnationer med benjamin ..



löjligt i mina öron , men ja hoppas dom ser att vi klarar oss själva utan deras hjälp..



så nu ska vi ha dem hängande hos oss flera gånger i veckan och sen förhoppningsvis , så slipper vi dem.



Vad har sessan för strl i kläder nu:)?

Jag håller på att sotera Benjamins kläder, han är ju för stor för strl 56 nu och kan snart ha 68 för 62 är med snart för litet.



Har snön smält lite nu så du kommit ut och kunna promenera med henne:)



ha en fin onsdag, kram:)

2010-02-11 @ 09:21:08
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..

Hoppas att du har vaknat till en skön och mysig torsdag med solen högt uppe på himlen som mig..

Vad för skoj ska du göra denna dag? Här blir det slappa har lita ont i magen så det är mindre skoj..Hoppas att det går över.krma kram

2010-02-11 @ 09:21:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: angelica

Skönt att ni har mycket att göra ändå, så saknar ni inte M så mycket ;)

Vi får träffas en dag snart! När jag blir frisk och är ledig. Nu ska jag jobba fre, lör, sön, och mån. Sen vet jag inte hur resten av nästa vecka ser ut! :)

Puss och kram

2010-02-11 @ 09:39:54
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0