En trevlig alla hjärtans dag

Idag så är det alla hjärtans dag. Alltid trevligt.
Vår dag började med att sessan vaknade vid 7 och ville äta, sen somnade hon igen. Jag slängde in en maskin tvätt medans jag vänatde på att hennes mat skulle bli färdig.

När vi gått upp igen allihop så körde M och handlade. Han köpte frukostbullar och lite annat smått och gott. Jag fick även rosor av honom. Har världens bästa sambo och pappa till min underbara sessa.

Jag hade köpt en husållsvåg till M som han har sagt att han vill ha. Tur man har lite minne :)

Resten av dagen går i mys för mig och sessan. M jobbar idag med.

Igår var vi på 5 årskalas. Alltid trevligt och träffa nära och kära.

Nä, nu ska jag fixa lite mat till sessan


Kommentarer
Postat av: angelica

Fina rosor! :)

Ja det hjälpte nog det vi pratade om igår! ibland hjälper det att gnälla! Haha! :) Jag blev jätteglad för mina presenter! :)

Har du hört något om jag kunde följa med? du vet vad jag menar.

Kram & pusss

2010-02-14 @ 16:13:48
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Nej men vi får träffas någon annan dag. Man var ju inte välkommen. Hahha. Jag tror jag överlever ändå faktiskt.

Pizza lät gott, vi har käkat kinamat.

Händer något kul i veckan?



puss & kram

2010-02-14 @ 19:59:49
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Du är väl inte sjuk i huvudet! du är bara lite störd. Det är jag med :)

Jag tycker att du är goooo & jävligt rolig! ;)

Hahahhaha.

Nu ska jag stänga ner datorn. Pallar inte ha datorn i knäet längre! Nu är det snart wallander film på fyran! Sängen kallar!

När kommer M hem? Tråkigt att vara ensam ju. Vad fick han av dig idag. blev det den där ringen du pratade om?



Puss och natti!

See you later alligator! hahahah

2010-02-14 @ 20:53:46
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Fick sjukanmäla mig idag... vaknat med en riktigt dunder huvudvärk.

Har bokat telefontid med Nova. Jag tycker det är konstigt att jag blir sjuk så ofta. Ska se vad dem säger.

jag hatar att sjukanmäla mig.. man vet hur mycket problem det blir...

Ska till optikern senare idag, vet ej om jag måste avboka den eller inte.. får se hur jag mår sen!



Puss på dig min snäcka!

2010-02-15 @ 07:32:45
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman...

Hoppas att din helg har varit en skön och mysig helg med familjen..Men det tror jag säkert det har varit..

Hoppas att du får en skön start på veckan..Vad för skoj ska du göra denna dag? Vackra rosor du har fått..kram kram

2010-02-15 @ 09:07:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0