Kallt kallt

Nu dessa dagar har det varit rikitgt kallt. Inte så kul och ha det så kallt när jag är själv hemma med Olivia, vill inte ta ut henne när det är så kallt, och inte starta bilen för att köra till ica som tar ca 1,5 min.

Igår var jag i stort behov av att skotta därute, plogbilen hade varit här när vi kom  och lagt en stor vall vid vår uppfart, men eftersom Olivia var leksugen så gick vi in och sen blev det middags dax och då var det -15 grader. Ringde svärfar och kollade om dom ville komma och passa Olivia medans jag var ute och skottade, klart dom ville det. Men det blev inte som jag planerat. Svärfar tog och skottade till mig så jag behövde aldrig gå ut. Tack så mycket.

Idag så har vi varit en snabb runda på IKEA och köpte den sista julklappen till Olivia. Blev en snabbvisit, mannen skulle iväg och jobba 15,00.
Annars så har jag och Olivia haft en mys och bus dag. Älskar verkligen livet som mamma. Att jag snart ska börja jobba känns helt otroligt, tiden går riktigt fort.

Kram från sessan och mig


Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag.

Hoppas att manen din kommer komma hem nu till julen så han inte får fira den på jobbet för det skulle varit riktigt tråkigt.

Ha en skön o mysig jul helg så hörs vi av inför en fika här hemma i dagarna.kram kram

2010-12-23 @ 14:30:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0