Krypa

Nä, sessan tar sig fram via att hassa sig på gumpen. Men bara hon kommer fram så spelar det ingen roll hur hon gör. Nu har hon verkligen fått rätt på tekniken hur man gör, så hon tar sig fram mer för varje dag. Älskade bus unge.

Beställde vinterkläder till sessan igår, blev jacka, vinterbyxor, 2 mössor, 3 vantar. Ska köpa en overall till henne också som hon ska ha på dagis.

Nu sitter sessan på golvet och leker med sin snigel, hon bara älskar den



Fick den av gudmor Johanna och danne på sitt 6 månader kalas.
Nä, nu ska jag mysa med sessan innan jag ska till jobbet. 4 nätter kvar sen är det semester.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken storlek beställde du vinterkläder i?? För Isak har storlek 68 nu. Jag tror ju han kommer ha storlek 80 till julen men det kan hända att han bara har storlek 74 så jag vågar inte riktigt beställa redan

2010-08-03 @ 19:41:35
URL: http://isaksvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0