Höstterminen

Nu har höstterminen börjat. Var på babymusik idag, och sen ska vi på öppethus på onsdag. Sen ska vi ev iväg och bada 1gg/veckan också. Men det har vi bara pratat lite löst om.

Hade en trevlig dag igår med släkten. Blev presentkort på Bo Ohlsson ska köpa ute möbler till uterummet. Har tittat på konstrotting, så vi får se vad dom har för något.

Körde lite hemma träning nu ikväll också. Skönt när det är gjort. Ska på spinning på torsdagkväll. Första gången jag provar det, ska bli kul och se hur det är. Måste bara in och förnya mitt friskvårdskort innan. Så tränar jag gratis.

Tränar ni något??



Kram från mig och min underbara sessa

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Naj, inte kommit igång. Måste finna motivation först annars blir det inget bra

2010-08-31 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0