100828

Fullt upp hela dagen. Skönt faktiskt. Ska ha kalas imorgon, så jag har bakat lite till det.

Blev chokladskorpor, kärleksmums, kolakakor och har gjort botten till efterrätten.

Sessan har varit jätteduktig hela dagen och lekt själv. Men ugnen har varit jättespännande hela tiden.

Nu försöker jag få henne till att somna vill inte alls ikväll. Hon har kämpat heöa dagen med att ställa sig upp mot sofan, och nu ikväll så lyckades hon äntligen. och det leendet man fick av henne var oslagbart, hon var så stolt, ja, jag med naturligtvis.

Nä, nu får jag försöka få henne till att sova, blir en intensiv dag imorgon.







Kram rån sessan och mig

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen.Så duktig du har varit..Skulle med baka lita i dag men så blev det inte.Men nu börjar manen min jobba i morgon igen så då får man anan tid för bakning.

Hoppas att du har haft en skön helg som mig.kram kram

2010-08-29 @ 22:04:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon vännen..Ja det är skönt med en halv stor frys så man kan fylla på med godsaker :) Så skönt sen sommar väder vi har fått denna dag. Vad för skoj ska du & sessan göra denna dag? kram kram

2010-08-31 @ 10:10:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0