100827

Dagen började med att ställa klockan så vi kom till Willys och storhandla. M körde därifrån direkt till jobbet, har mikelimarknad i Trelleborg denna helgen så det blir inte mycket jag ser han denna helgen. Sen ska vi fira min födelsedag för närmaste släkten på söndag.

Har varit och köpt namngivningspresenter också idag. Förvisso inte bjudna, dom ska bara ha det för släkten. Men sessan fick jättefina doppresenter av dom, så därför får deras lilla prinsessa presenter av oss.

Nästa vecka så börjar höstterminen för oss. Måndagar 13-15 babymusik och Onsdagar 13-15 öppethus. Skönt och ha något planerat nu igen.

Har beställt en ny bok idag, velat ha den länge, så nu blev den beställd

A piece of Cake - Leila Lindholm

Kramar från mig och sessan

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Den boken har jag med..Finns så många bra och goda recept...Små farligt när man går hemma och kan baka när man känner för det...

Hoppas att du har haft en mysig kväll..Nannar din sessa för natten nu eller? Vilken är hennes favorit inom maten nu? Här är det Mormors kalops :)

I dag har jag med familjen varit en vända på festivalen och ätit god middag...Ha en skön kväll.kram kram

2010-08-27 @ 21:13:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Ja man vänjer sig lätt med vardagen när den andra jobbar...Gäller göra det bästa av det hela.

inget skoj att hin är små dålig hoppas att hon blir bättre snart..Efter våran mini semester blev w dålig i magen & förkyld men det vara bara i några dagar nu är han mycket bättre & det är riktigt skönt för det var små jobbigt att byta blöja styp i kvarten..W kan vakna mitt i natten mer och mer nu för han är så hungri men han är så trött så han sonar nästa under tiden som han äter ersättningen..så gulligt..Ha nu en skön kväll.kram kram

2010-08-27 @ 21:33:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: camilla

åhh den boken vill jag också ha :) vart beställde du den ?

2010-08-31 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0