Mys måndag

Har haft en härlig mys måndag med sessan, började med babymusik. När vi var dr så hade hon som ärledare bokat i en tid för att kolla på förskolan som tillhör kyrkan, så alla vi gick dit. Var rikitgt trevligt att kolla där, har nog bestämt var jag ska ha sessan sen, men skönt och ha andra bra alternativ om det nu inte skulle bli som vi vill. När vi var färdiga där så somnad sessan i vagnen så jag städade och tvättade undan. Så resten av dagen så har vi bara lekt och haft det underbart. sessan har känt på gräset för första gången också idag. Det gillad ehon verkligen.

Nu sover sessan så jag ska kolla på lite vänner avsnitt och äta lite kola kakor, som jag gjorde innan idag också.

Kram från mig coh min sovande prinsessa


vänner friends

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst verka de jättemysigt där?? Tyvärr får jag inte sätta Isak där för Patrik

2010-04-27 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0