091012

Måndag och fullt upp idag med. Tur man har hela dagen på sig.
Tvättat och plockat hela f.m.
Lämnat M vid tåget i Ystad, han skulle till H-borg med jobbet på matmässa skulle nog laga mat med några ur svenska kocklandslaget. Alltid bra erfarenhet. Ska hämta honom i malmö ikväll. Så han kunde vara med på vinprovningen han också.

Nu är disken färdig, ska snart börja på maten. Blir lasagne till middag. Ska göra biffar också. Blir nog att jag fryser in dom så jag kan ha dom senare.

Har ringt till sjukhuset i Lund idag och bekräftat min operations tid. Blir nästa måndag. Skönt.
Frågade även om vaccinet som man nu ska få, med tanke på att jag ska få en pacemaker så ville jag kolla med dom om vad dom tyckte. men dom anser att en pacemaker är inte så farligt så jag tillhör riskgrupperna. Men ville jag vaccinera mig så fick jag iaf vänta till opererationen är över. Man kan ju som sagt bli påverkad av sprutan och blir jag det så kan dom inte operera mig som planerta och jag vill ju ha min pacemaker så jag kan må bättre.

Ska kolla med BM på onsdag om vad hon säger om det.

Ska ringa min "husläkare" också och höra med henne om vad hon tycker om vaccinet. Vill ju vara helt säkert på att allt blir rätt och att inget händer.



Kommentarer
Postat av: emily

gravida ska ju inte ta de säger dem..

2009-10-12 @ 16:42:52
Postat av: emma

matmässa, vad gott de låter..Nu har man nyss duschat så man kännare sig fräschare, men inte friskare..tack gumman ska krya på mig så gott jag kan.. Imorrn så bär de av till barnmorskan för vanlig rutin kontroll:)



Va ska du hitta på nu när din sambo inte är hemma då?

kram

2009-10-12 @ 17:38:53
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Min ena tjej kompis som är gravid har tagit sprutan då hennes barnmorska sagt att det INTE påverkar bebisen,och lika så läkaren på sjukhuset där hon frågat :).

Varför ska du få en pacemaker? :(.

Kramar

2009-10-14 @ 12:05:13
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

känns som jag har vaccinerat mig mot typ allt. först alla som man ska ta i skolan, se livmoderhalscancer och snart svininfluensen och dessutom massa andra eftersom jag varit i en massa olika länder (typ mot djur, infektioner och allt) snart blir jag väl sjuk av alla vaccin :O

Good natt!

2009-10-16 @ 01:03:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0