Fan oxå

Varför ska det åska kl 5 på morgonen. Man kan ju inte somna om sen. Visst klockan skulle ringa 06,00 men jag gick ändå miste om en timmes sömn. Inte bra.

Jag har alltid kallat det bona bränna, men nu har jag ändrat det till arbetar bränna, satt ute nästan hela dagen igår i solen, och det syns var tröjan satt igår. Hehe. Men det är riktigt skönt ute just nu. Synd bara att jag inte har några kläder som passar, dom byxorna jag hade igår o idag har börjat släppa i sömmen. Så jag måste hitta nya sommar byxor, vill INTE gå i jeans när det är så här varmt. Får väl ta mig till nova, har hittat snygga mamma byxor där. Joinar du Johanna???

Nä, nu ska jag äta färdigt

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart jag hänger med:) Lite shopping är aldrig fel:) Kramar

2009-05-20 @ 20:47:51
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0