Dagen

Har haft halv slappe dag idag med. Träffade Johanna i ystad vid halv 3. Gick in på HM för att kolla om där fanns några kläder till mig. Jag hade inga stora förhoppningar, och det märktes. För jag hittade hur mycket som helst när jag kom in. Men det blev 2 par 3/4 byxor och 3 blusar. Så nu har jag lite, ska nog köpa några byxor till på tisdag när jag ska till nova, så jag kan ha några jobbebyxor oxå. Fanns i 4 färger vit, beige, brun, svart. Så det blir nog bruna och svarta till jobbet och dom andra färgerna när jag ska iväg och e ledig. 249:- kostade dom och det är ju inte så farligt dyrt faktiskt. Har ett par shorts som passar också, så dom kan jag ha ett tag framåt. Alltid bra

Nä, nu ska jag ta tag i disken och sen dammsugaren

Får se om jag hinner se filmen, annars så får jag kolla på wallander som jag köpte idag med.

Figge hittade jag grejor till på stallshopen så nu är han sommarklädsel han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0