090526

Tisdag idag och löning imorgon!!  Fullt upp idag har en lägnhet som måste städas och ett badrum som ska skuras. Inte kul men det måste göras. Har skor i hela gardroben oxå, ska rensa lite där inne oxå, och kolla vilka kläder jag ska behålla och vilka jag ska slänga. Känns dumt och ha en massa kläder hängandes som aldrig används. Så kan jag köpa nytt till nästa vår när mamma kläderna är för stora. Hehe, skönt och börja om på nytt då.

Idag har jag gått in i 4:e månaden och allts vecka 13.

Så här ser min mage ut, fattar inte hur den kan vara så stor redan, men men. Det får jag nog leva med. Ett tag till!!


Träffade svärmor i söndags kväll, hon ville känna på magen. Och sen träffade vi svärfar o "svärmor" . Alltid trevligt. Frågade dom om dom ville följa med och se diggiloo i sommar, så nu har jag bokat 4 biljetter till 5 juli i kristianstad.

Har varit på Toselilla och barnens dag i lördags, och det känns i benen har grym träningsvärk alltså, kan inte fattat det. men men, ska nog släppa snart.
Och inte hjälpte dett att vi hade hoppning på ridningen igår,  Riktigt kul och grymt jobbigt i den värmen, Figge såg ut som han hade duschat när vi var färdiga. Men att få äta hästgodiset direkt ur burken och sen ut på bete direkt gjorde saken mycket bättre, funderade på att spola av han innan jag släppte ut han, men eftrsom han är livrädd för vatten "fegisen" så blev det inte. Men ska dit i dag och ah ett allvarligt samtal med honom. Han har gått på sommarbete i 2 veckor och redan gjort av med 3 grimmor, visst domär inte dyra men man kan ha roligare för dom pengarna.

Nä, nu ska jag börja med att sätta in frukosten i kylen och sen ta en svängom med dammsugaren

Hörs senare

XOXO

Kommentarer
Postat av: Tina

Så fin du är Anna! Lycka till med allt!

2009-05-26 @ 13:03:20
URL: http://tiiinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0