090522

Fredag och jag är ledig, Inte helt fel!! Är rent slut idag!!!

Håller på och tvätta, har diskat världens diskberg efter frukost. Ska börja stor städa sen när martin kört till jobbet. Är lättare att sätta saker överallt i hela lägneheten då.

Det ser ut som ett världskriget brutit ut här!!
Men det är liksom inte det första jag tar tag i när jag kommer hem från jobbet. Finns viktigare grejor, det kan jag göra när jag är ledig och vädret är så här kasst som det är idag. Typiskt när jag är ledig, men då får man gjort saker inne oxå.

Måste fixa present till jag ska på 25 års fest nästa helg oxå. vad ska man köpa, fick ju inget tips hmm Johanna fy på dig heheh!!!

Nä, får ta ändan ur soffan nu och fixa lite lunch

Kommentarer
Postat av: jenny

de finns sånna jätte praktiska färdiga upplevelsepaket som man kan köpa så kan man själv välja vad man vill göra i de paketet. Har för mig att de finns på åhlens.

2009-05-22 @ 13:34:45
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0