090521

Har jobbat hela dagen i värmen. Och det känns nu när man duschat och satt sig ner i lugn och ro. Är rent slut!!! Har jobbat över idag med, men det gör jag så gärna när det är under sådana omständigheter som det var idag. Kul och se att min brukare trivs.

Har gjort kycklinggryta till middag ikväll m pasta. Blev riktigt gott. Det rekommenderar jag verkligen, vill ni ha recpt så säg gärna till!!!

Nu när jag stog i duschen så märkte jag att det började åska, då fick jag fantamig bråttom. Gillar åskan, men vill inte stå i duschen direkt!!

Nu ska jag snart se du jag o Dupree på 6:an



Måste bara läsa ut slutet på min bok, nu börjar det bli spännande har 13 sidor kvar!!

Hörs kanske senare

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0