090515

Det var riktigt längesen jag bloggade. Men har inte haft tid till det. Ska försöka bättra mig.

Livet här hemma rullar på, för fullt. Riktigt skönt. Har hänt mycket, men det kommer jag avslöja en annan gång.

Har jobbat, ätit, sovit, träffat släkt och vänner. Aldrig fel.

Igår var jag o Johanna och på center syd och shoppade, hittade inte det jag skulle ha. men när jag kom hem och kollade på internet så hittade jag det direkt. Som vanligt. men jag hade en riktigt trevlig dag.

Ska städa och slita lite här hemma idag, sen jobbar jag hela helgen.

Ha dt bra så länge

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du bloggar igen :) Tack för en trevlig dag igår!

2009-05-15 @ 10:49:46
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0