Måndag 30/3-09

Usch, här har hänt en del sen jag bloggade på riktigt.
Har blivit STORA förändringar på jobbet, först flyttade vi upp till Välagården och nu bor vi på Skogsdungen.
Skönt att vi får får bli där ett BRA tag nu. Har jobbat dygnet runt och sovit dåligt riktigt länge nu. Så nu har man kommit lite till ro iaf. Aldrig fel.

Har börjat få ont i min axel igen, men jag har fått tabletter av läkaren som jag ska äta i 14 dagar. Så jag hoppas verkligen att dom fungerar. Vill inte he en kortisonspruta till, det var riktigt hemskt.

Vi har börjat planera vår sommar semester lite, blir Kålmården, ska ev ha M´s gudbarn med oss Måns o Simon. Ha de varit riktgt trevligt och kul.  dagar i en stuga och 2 på Kålmården.

Nä, nu ska jag diska och sen sticka till stallet.

Har varit på Babyhörnan idag och handlat doppresent. Blev riktigt bra!!! Bidde mumintrollen motiv

Kommentarer
Postat av: Jenny

kul att du börjat blogga igen =)

2009-03-30 @ 17:20:42
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0