Trött

Blir så trött på att detta med att skriva blogg. tänk vad skönt det skulle vara att skriva blogg utan att folk hela tiden ska komma med en massa kommentarer. Att dom sen inte kan avslöja vem dom är tycker jag bara visar hur fega dom är. Läs då inte min blogg om ni stör er på vad som skrivs i den. Man vill ju kunna skriva vad man vill i sin blogg utan att folk ska komma med en massa elaka och spydiga kommentarer, det klarar jag mig utan. Så trivs ni inte med det ni läser så läs då inte.


Kommentarer
Postat av: Jenny

så e de här i bloggvärlden.. de finns ingen yttrandefrihet...Men blogga på.. o skit i dem...

2009-06-15 @ 11:41:37
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Jag

Då gäller det ju att kunna strunta i kommentarerna och känna att man kan stå för det man skrivit.

Utan att bry sig om vad andra tycker o tänker.



Eller?

2009-06-15 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0