090627

Lördag och det är pizzakväll. NICE!!! Me like
Orkade inte laga middag idag så det blev pizza. Ringde M innan och frågade om han skulle ha något, så han fick en kebab sallad. Det blir inte så äkligt att äta kl 12 inatt när han kommer hem.

Nä, nu blir det några vänner avsnitt till och sen tidigt i säng, jobb igen imorgon.

Pratade med Katta innan på msn, var längesen vi snackade. var riktigt trevligt. Frågade om hon ville ta en pizza och snacka lite skit, men vi bestämmde att vi ska ta det i veckan ist. Alltid trevligt.

Nä, nu ska jag smällta min pizza ,blev rikigt äkligt mätt som vanligt.

Detta med att vara gravid och äta är ingen bra kombination, man blir mätt bara man luktar på maten. Men jag äter iaf, bebisen måste ju ha näring. Äter tills jag blir mätt, och sen får bebisen resten hehe.

Trevlig kväll på er

Kommentarer
Postat av: Katta

De va verkligen kul att snacka så igen med dig..

2009-06-28 @ 21:22:27
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0