090623

Tisdag och jag är ledig. NICE!!! Hade planer på stranden idag, men jag hinner inte. får bli på torsdag när jag är ledig igen. Ska bli rikitgt härligt. Då är M också ledig, em heldag bara vi, händer inte allt för ofta tyvärr. Men snart har vi semester 2 veckor ihop helt underbart. Hade planer på Stockholm, men får se hur det blir. Köper vi nu hus så har vi inte råd, men jag struntar gärna i semester för ett hus. Vill gärna ha ett hus och större plats.

Ska till Nova med Johanna nu i e.m. Ska möta upp henne på sjukhuset. Det var längesen vi var iväg, så det behövs. Är på jakt efter en sommar klänning, har hittat en, men nu är frågan bara om finns kvar. Vill verkligen ha den.


Vecka 17 -16+0 5.e månaden

Tiden går fort, men ändå inte. Men efter semestern så jobbar jag ca 10 veckor till sen ska jag vara hemma 2 månader innan min lill* bebis kommer. Längtar så

Nä, nu kallar disken.

Ska nog ta lunch först och sen diska så slipper jag göra det sen igen

Så jäkla roligt är det inte att diska

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mippi

Okej ja då e du lite före mej nu om du e i inne i 5 månaden =) men när skall ni på nästa ultra?



2009-06-23 @ 17:44:23
URL: http://www.maddee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0