090620

Midsommardag och jag är rent slut.
Hade riktigt trevligt igår. Vi var i Äsperöd vid halv 1 och sen körde vi hem vid halv 12. Och hade kul och bra sällskap hela kvällen. Det gör jag gärna om.

Har kört M och några andra till Kulla, ska jobba imorgon så jag känner inte för att sitta där till 12 och sen ska jag upp 06,00 imorgon. Då är jag likamed DÖD!!! Så jag sitter hemma och kollar på vänner och äter mat.
Har varit så grymt sugen på jordgubbar hela dagen, och när jag körd ehem från Kulla så körde jag in för att fixa jordgubbar, men det fanns inte en ända, fick bli 2 liters glass med choklad, vanilj, jordgubb. Gott gott det med.

Nä, nu ska jag äta

Blir nog Bröllopsduellen i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0